Аталған мәселе жаратылыстану-математика цикл мұғалімдері әдістемелік бірлестігінің отырысында қаралды. Мұғалім "функциялық сауаттылық" терминіне анықтама беріп, осы терминнің тарихына, пайда болуына сілтеме жасады. 1957 жылы ЮНЕСКО халықтың оқуға және жазуға үйрету маңызды болған кезде сауатсыздықты жою ретінде функционалды сауаттылықты деп жариялады. Айзат Сериковнаның айтуынша, тұжырымдаманың мәні білім беруді көп қырлы адам әрекетімен жақындастыру болып табылады. Функциялық сауаттылық-адамның сыртқы ортамен қарым-қатынасқа түсу, оған мүмкіндігінше тез бейімделу және жұмыс істеу қабілеті. Мұғалім оқушылардың өзіндік белсенді танымдық іс-әрекетін ұйымдастырушы, құзыретті кеңесші және көмекші болып табылатын функциялы сауатты адамдарды қалыптастыру - қазіргі мектептің маңызды міндеттерінің бірі. Функциялық сауаттылықтың түрлері: оқу, математикалық, жаратылыстану-ғылыми, қаржылық сауаттылық, жаһандық және креативті ойлау. Әр компонентке толығырақ тоқтатылды. Олар функциялық сауаттылықтың негізгі компоненттері болып табылады.