«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының кешкі мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 «Вечерняя школа города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области» Коммунальное государственное учреждение 

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында тұлғалық-бағдарланған оқыту технологиясын пайдалану

      Осы мәселе бойынша математика пәнінің мұғалімі С.Л. Гладченко жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдері әдістемелік бірлестігінің отырысында дайындалған баяндамасымен сөз сөйледі. Тақырып өзекті болып саналады. Мұғалім өз жұмысында келесі қиындықтарға тап болды: сабақта оқушылар тапсырмаларды әртүрлі қарқынмен орындайды; кейбір оқушылар үшін бірдей тапсырмалар оңай, ал басқалары үшін қиын. Ал кешкі мектепте аталған қиындықтар күшейе түседі, себебі, әркімнің стандартты минималды білімі мен дағдыларында олқылықтары бар. Светлана Леонидовна, жеке тұлғаны дамытудың қажетті факторы болып табылатын жеке көзқарас қажет деп санайды. Егер сіз оқу процесін ынталандырса, оқушыға бүгінде мүмкін болатын деңгейде жұмыс істеуге мүмкіндік берсе, қабілеттердің дамытуы тиімді болады.  Мұғалім өз жұмысында әр түрлі оқыту деңгейдегі сыныптарда жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясын қолданады. Светлана Леонидовнаның айтуынша, дәстүрлі емес формаларды, әдістер мен әдістерді қолдана отырып, оқытудың дамып келе жатқан, сараланған және дараланған әдісін қолдана отырып, жақсы нәтижелерге қол жеткізуге болады. Математика сабақтары танымдық белсенділік пен дербестікті дамытуға, логикалық ойлауды үйренуге, алған білімдерін іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді. Математика сабақтарында жекеленген көзқарас оқушының шығармашылық, тәуелсіз, белсенді тұлғасын дамытуға ықпал етеді.  Мұғалім Л.В. Занковтың, Г.К. Селевконың, И.С. Якиманскаяның, А.С. Границкаяның, В.Д. Шадриковтың технологиялары туралы айтып, тәжірибенің теориялық базасына егжей-тегжейлі тоқталды. Светлана Леонидовна жеке тұлғаға бағытталған оқытуға, оқу процесін ұйымдастыру нысанына назар аударады. Оны қолдану кезінде:

  1. мұғалім бір оқушымен өзара әрекеттесуде; 2) бір оқушы оқыту құралдарымен өзара әрекеттесуде (кітаптар, компьютер, іс-әрекеттер алгоритмі); 3) әрбір оқушының даралығын дамыту.

Сабақтың өзіндік ерекшеліктері бар:

1 бөлігі - барлық оқушыларды оқыту, 2 бөлігі - бір мезгілде қатар өтетін 2 процесс: оқушылардың өзіндік жұмысы және мұғалімнің оқушылармен жекеше жұмысы.

Бұл жағдайда мұғалім жалпыланған схемаларды, алгоритмдерді, сараланған тапсырмаларды қолданады. Жеке оқушылар үшін олардың қызметіне арналған жеке жоспары қарастырылды. Мұғалім жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясының өзіндік ерекшеліктері бар екендігіне назар аударады. Оның ішінде — оқушылардың үлгермеушілік факторларын есепке алу (білімдегі олқылықтар, оқу жұмысының дағдылары, жұмысқа қабілеттіліктің төмендеуі). Үлгермеушілікті еңсеру тәсілдері:

-қабілетті оқушылардың оқу процессін оңтайландыру;

-оқытудың техникалық құралдарын пайдалану.

Сабақ өткізу формасы да өзгерді: интеграцияланған сабақ-семинарлар, тақырыптық сынақтар, тестілеу, мәтінді талдау және басқалар. Яғни, мұның бәрі оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталды.

                                          Ж.Сексенбаева, орыс тілі мен әдебиетінің мұғалімі 

Жаңартылған күні: 18.11.2021 12:00
Құрылған күні: 18.11.2021 12:00

Текст