«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының кешкі мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 «Вечерняя школа города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области» Коммунальное государственное учреждение 

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқу іс-әрекетінің уәждемесі төмен оқушылармен жұмыс жүргізу

28.10.2021

      Бұл мәселе гуманитарлық цикл мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің отырысында қаралды.Тарих пәнінің мұғалімі О. Н.Бурумбаеваның баяндамасының лейтмотиві: "Мұғалім оқушыға өзінің ең жақсы қасиеттерін көрсетуге көмектесуі керек".  Осыған байланысты психология үлгермеушіліктің 2 себебі бар, атап айтқанда: 1) танымдық іс-әрекеттің кемшіліктері; 2) оқушының мотивациялық саласын дамытудағы кемшіліктер.Мұғалімнің айтуынша, "Оқушы оқығысы келуі үшін не істеу керек?" немесе "Сабақта іс-әрекетті қалай жоспарлау керек?" мұғалім бірде-бір оқулықтан, бірде-бір әдістемелік оқулықтан таба алмайды.  Мұғалім дәл осы оқушыларға, пәніне сәйкес келетін схеманы жасауы керек.Дегенмен, практикада стандартты емес сабақтарды өткізудің бірқатар түрлері бар. Мысалы, сабақ-практикум, сабақ-саяхат, сабақ-аукцион, сабақ-рөлдік ойын, біріктірілген сабақ.Мұғалім осы сабақтарға назар аударып, дәстүрлі емес сабақтарда оқушылар үлкен қуанышпен жұмыс істейтінін және белсенділік танытатынын атап өтті.Мұндай сабақтар өте нәтижелі болып табылады. Білім сапасы жақсартты, пәнге деген қызығушылық және оқу-танымдық іс-әрекетке деген ынтасы артады, тіпті үлгерімі төмен оқушылар өздерін сенімді сезінді. Олеся Николаевна оқушылардың оқыту формаларын кезектестіруге кеңес беріп, және форма мазмұнды анықтамайтынын, керісінше – мазмұн форманы анықтайтынын атап өтті.  Мұғалім білім беру қызметін ұйымдастырудың фронтальды, топтық және жеке түрлеріне назар аударып: әр түрге тоқталды.Мұғалімнің пікірінше, проблемалық жағдайлар, пікірталастар; бағдарламаланған оқыту элементтері; оқытудың жеке, топтық және фронтальды нысандарының үйлесуі; бірлесіп бағалау; сабақта сәттілік жағдайын жасау және т. б. сияқты оқыту әдістері де маңызды. Мұғалімнің ұсыныстары назар аудару керек. Олеся Николаевна үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс жасау мақсатында ұсынған  жадынама өте пайдалы болып табылады. Пән мұғалімдерінің жұмысында тақырып әрқашан өзекті және маңызды.

 

Ж. Сексенбаева, орыс тілі мен әдебиетінің мұғалімі 

Просмотров: 382


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст