«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының кешкі мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 «Вечерняя школа города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области» Коммунальное государственное учреждение 

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Назар аударыңыздар! Қиын өмірлік жағдайдағы жасөспірімдер»

24.12.2021
«Назар аударыңыздар! Қиын өмірлік жағдайдағы жасөспірімдер» — консультация для учителей, подготовленная мектеп психологы А.А. Исасиитованың мұғалімдер үшін дайындалған консультациясы. Мақсаты қиын өмірлік жағдайға тап болған жасөспірімдерге психологиялық-педагогикалық қолдау шарттарымен таныстыру. Аталған консультацияның міндеттері: қиын өмірлік жағдай және одан арылу тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру; қиын өмірлік жағдайға тап болған жасөспірімдерді психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын қалыптастыру; мұғалімдердің психологиялық-педагогикалық мәдениетін арттыру.
Психолог «қиын өмірлік жағдай» "қиын өмірлік жағдай"ұғымымен қалай түсіну керектігін түсіндіреді. Өмірлік қиын жағдай-бұл сыртқы әсерлер немесе ішкі өзгерістер нәтижесінде адамның өмірге бейімделуінің бұзылуы орын алатын жағдай. Ол өзінің негізгі өмірлік қажеттіліктерін өмірдің алдыңғы кезеңдерінде дамыған модельдер мен мінез-құлық тәсілдері арқылы қанағаттандыра алмайды (Н.Г. Осухова). Жасөспірім үшін қиын өмірлік жағдай — бұл қалыпты өмір сүре алмайтын және өзін түзете алмайтын жағдай. Асия Акылбековна қиын өмірлік жағдайдағы жасөспірімдерді ерте анықтау және есепке алу әдістеріне назар аударды: 
- бақылау;
- әңгімелесу; 
- тестілеу, сауалнама жүргізу;
- іскерлік ойындар.
Оның айтуынша, келесі ерекше белгілерге назар аудару керек:
- тұлғааралық қатынастардың бұзылуы, жалғыздыққа ұмтылу, негативизм;
- есірткі пен ішімдікке салыну, агрессиялық, мінез-құлықтағы өзгерістер;
- көңіл-күйдің төмендеуі, ойланушылық, оқуға, басқа да бұрын тартымды жұмыс түрлеріне қызығушылықтың жоғалуы;
- көбінесе, ұсақ-түйектен пайда болатын ашулану, ашуланшақтық және т. б. Жасөспірімге көмек көрсету үшін, келесі психологиялық-педагогикалық қолдау тәсілдері бар: оңаша әңгімелесу, кеңес беру, оқушының жақсы жақтарына назар аудару, оқушымен тең болу. Ұстаздың міндеті — жасөспірімді қолдау. Қолдаудың нақты кезеңдері: диагностикалық, іздестіру, шарттық, іс-әрекеттік, рефлексиялық. Консультация барысында қиын өмірлік жағдайдағы жасөспірімдермен жұмыс жасауда мұғалімдерге маңызды ұсыныстар жасалды. 
Әңгімелесудің соңында жасалған қорытындысы:  мұғалімнің жеке мысалы — кәмелетке толмағандармен жұмыс істеудің ең тиімді әдісі.
Әлемге оптимистік көзқараспен қарау және мұқият болу — бұл мұғалімнің жұмысындағы негізгі ұстанымы мен қозғаушы күші.
Оны есте сақтап, алға ұмтылу керек!
Просмотров: 484


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст